خدمات

بسمه تعالي

درباره :

مركز فناوري اطلاعات اين سازمان در طي چند سال اخير فعاليتها و خدمات  الكترونيكي زيادي به همكاران و مددجويان تحت پوشش سازمان ارائه داده است . از جمله ثبت نام مسكن مددجويان در سايت مسكن ، ورود كليه اطلاعات مددجويان تحت پوشش سازمان در بانك اطلاعاتي ، پرداخت كليه خدمات الكترونيكي به مددجويان از طريق بانك اطلاعاتي ، ثبت نام دانشجويان در سايت دانشجويان ، سايت اياب و ذهاب معلولان ، سايت اشتغال مددجويان ، سايت مهدكودكها  و  غيره  .

همچنين عهده دار مسئوليت پشتيباني نرم افزارهاي عمومي ( از جمله حقوق و دستمزد ، كارگزيني ، آموزش ، حسابداري ، انبار و اموال ، اتوماسيون اداري ، )  و نرم افزارهاي تخصصي ( از جمله  CBR  ، شبه خانواده ، مراكز غير دولتي ، آمبليوپي ، مشاوره ، املاك و مستغلات و بانكهاي متعدد ديگري )  بوده است .

ضمنا در زمينه شبكه ، نرم افزارها  ، سخت افزارها  ، كار نظارت ، نصب و راه اندازي و پشتيباني  را به عهده دارد .

شرح خدمات در زمينه شبكه :

  • تامين و نگهداري شبكه داخلي و شبكه اينترانت سازمان
  • سرويس دهي شبكه به كليه كارمندان
  • پشتيباني و نگهداري ركها و سوئيچهاي شبكه
  • نصب و راه اندازي سرور Domain  و تعريف نام كاربري جهت پرسنل
  • تعريف ايميل داخلي سازمان براي معاونتها و بعضي واحدها
  • نصب آنتي ويروس بر روي كليه سيستمهايي كه به شبكه داخلي سازمان وصل هستند و ويروس كشي و بروزرساني آن به صورت روزانه از طريق سرور آنتي ويروس
  • راه اندازي FTP  داخلي با شهرستانهاي تابعه
  • راه اندازي درايو مشترك براي كليه پرسنل ستاد
  • راه اندازي تلفن VOIP
  • راه اندازي كافي نت جهت استفاده همكاران از اينترنت
  • همكاري در ثبت نام پرسنل در پرتال سازمان و سايتهاي مختلف
  • عيب يابي اينترنت و شبكه سازمان

 

شرح خدمات در زمينه نرم افزارها :

  • نصب ،  راه اندازي و پشتيباني نرم افزارهاي موجود در سازمان به صورت تلفني ، حضوري
  • بروز رساني و رفع مشكلات احتمالي سيستمهاي حقوق و دستمزد ، پرسنلي ، آموزش ، حسابداري ، اموال  ، انبار ، اتوماسيون اداري ، بانكهاي اطلاعاتي از جمله بانك اطلاعات مددجويان تحت پوشش سازمان ، CBR  ، شبه خانواده ، مشاوره ، آمبليوپي ، املاك و مستغلات و غيره
  • آموزش پرسنل در خصوص نرم افزارهاي موجود در سازمان
  • پيگيري و هماهنگي لازم جهت انعقاد قرارداد هاي خريد و پشتيباني نرم افزارها و سيستمها با شركتهاي مربوطه
  • نظارت بر عملكرد سيستمهاي نرم افزاري سازمان
  • نصب سيستم عامل ها و نرم افزارهاي مورد نياز بر سيستم ها

 

 

 

شرح خدمات در زمينه سخت افزارها :

 

  • عيب يابي و تعمير سيستم ها از نظر سخت افزاري
  • تعمير پرينترها و اسكنر ها و لوازم جانبي
  • ارتقاء و تعويض قطعات سخت افزاري
  • بازديد دوره اي از سيستم ها

 

 

 

 


خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را در این سامانه به صورت آنلاین واریز نمایند.

ورود به سامانه پرداخت

روشهای مشارکتهای مردمی

اولین استان در سطح کشور از طریق تلفن ثابت 7728
واریز وجوه به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان مرکزی  2173455204003 بانک ملی - وشماره کارت 6037991899901403
پیمینت موبایل  استان مرکزی   *733*4*140011#

آدرس پستی:اراک -میدان دروازه تهران - خیابان دانشگاه -خیابان شهدای بهزیستی - اداره کل بهزیستی استان مرکزی
تلفن:8-3671004-(0863)
فکس:3673030 -3673040
آدرس پست الکترونیکی:pr@markazy-behzisty.ir